Επιμελητές
Επικοινωνία και ΜΜΕ
Στον ίδιο χώρο θα στεγαστεί και το περίπτερο που θα ανασυγκροτήσει τις μεγάλες αλλαγές κατά τη δεκαετία του ’80 στο χώρο των ΜΜΕ. Αλλαγές που συντελούνται στην έντυπη επικοινωνία αλλά και τον περιοδικό Τύπο, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, σηματοδοτώντας το πέρασμά τους από το κρατικό μονοπώλιο και την παραταξιακή λογική στην ανάπτυξη ιδιωτικών επιχειρηματικών συμφερόντων και τον εμπορικό προσανατολισμό. Ο κόσμος του ταμπλόιντ, η εισαγωγή του χρώματος και η αναβάθμιση της εικόνας είναι μερικά μόνο από τα πεδία που θα αναδειχτούν, μαζί με μια νέα πολιτική οικονομία των ΜΜΕ και τις αντιστάσεις σε αυτήν.
Βoηθοί Έρευνας: Ερασμία Τσίπου, Αφροδίτη Ξενίδου, Έλλη Βάζου
Ο Γρηγόρης Πασχαλίδης είναι αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει γράψει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους. Το τελευταίο βιβλίο του έχει τίτλο Τα νοήματα της φωτογραφίας, εκδ. University Studio Press 2012.